Förlust, men glad ändå?

Som rubriken så förlora vi andra matchen, men tyckte det var ett ganska orättvist resultat, med tanke på alla våra målchanser, och deras, för vi hade minst 15 och dom högst tre. Men det var bara en obetydelsefull träningsmatch som jag snart kommer glömma, hoppas jag! :)


Just det! Vi fick en kommentar jag tänkte svara på också.

Anonym om God kväll ♥:
Er blogg är helt awesome! ;) Haha följer den verkligen! ;) Hihi men kan ni inte göra mer videobloggar och kanske liteer tips typ vart man kan köpa snygga kläder som är inne nu! Typ skinjacka! :))
IP: 81.229.150.56

Sv: Åh tack så jättemycket, så kul att du gillar den! (Ni ska bara veta hur glada vi blir av era fina kommentarer)
Jo självklart kan vi göra det! Skinnjacka kan du köpa på de flesta affärer, min är i fuskskinn (men enligt mig så funkar det lika bra just nu) och är köpt från HM :)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för svaraet!!

2012-03-12 @ 17:45:38

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0