God kväll ♥


Kom precis innanför dörren helt sinnessjukt trött. Matchen gick inte alls bra, den slutade med 2-0 till enköping.
Så som det alltid brukar bli när jag blir försyld började jag såklart blöda näsblod. Så typiskt mig att göra det på fel tillfällen.

I morgon är det ny vecka och nya tag. Ska försöka planera lite vad jag ska göra och blogga mer än vad jag brukar.

Detta blir sista inlägget för mig idag och jag önskar er en fortsatt trevlig söndagskväll♥



Lite rosa om kinderna och håret blivit alldeles lockigt. Så ser jag ut efter en match eller träning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Er blogg är helt awesome! ;) Haha följer den verkligen! ;) Hihi men kan ni inte göra mer videobloggar och kanske liteer tips typ vart man kan köpa snygga kläder som är inne nu! Typ skinjacka! :))

2012-03-11 @ 20:52:11
Postat av: Anonym

Er blogg är helt awesome! ;) Haha följer den verkligen! ;) Hihi men kan ni inte göra mer videobloggar och kanske liteer tips typ vart man kan köpa snygga kläder som är inne nu! Typ skinjacka! :))

2012-03-11 @ 20:53:06

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0