Ledig måndag

Ja som rubriken så har vi haft studiedag idag.
Jag stekte pannkakor och tog med brosan till Julia.
Vi gick och la oss ute i solen och hade det bra!
Sen åt vi våra pannkakor och spelade wii med småsyskonen.
Vid klockan tre så gick jag och Julia och hämta Vera från dagis!

Kom ganska nyligen hem från träningen, ska äntligen till en sjukgymnast i morgon.
Riktigt skönt eftersom jag har haft ont i ljumsken riktigt länge nu!



Har inga bilder på datorn, och jag ser hemsk ut just nu så ni får nöja er med denna

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Vilken fin blogg ni har :)

Bilden här ovan är jättesnygg, var kommer den ifrån?

Kram Anna-Carin (Tildas mamma)

2012-05-22 @ 08:32:14
Postat av: Anna-Carin

Hej.

Vilken fin blogg ni har :)

Bilden ovan är jättesnygg, var kommer den ifrån?

Kram

Anna-Carin (Tildas mamma)

2012-05-22 @ 08:34:11

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0