Åland med vinst.

Har ganska nyligen kommit hem från Ålandbåten.
Jag och Julia var barnvakt igår kväll, imorse gick vi upp ganska tidigt för att klä på oss och fixa det sista.
Sen gick vi till IP och träffade alla andra fina tjejer.
Alla hoppade in i olika bilar och så bar det av mot färjan!
Vi åt brunch och gick och kolla taxfreen.

När vi kom fram så spelade tjejerna en riktigt bra match, Vinst med 7-0! :)
På hemvägen så var det middag och så.
Mycket "shopping" vid taxfreen också.
Jag köpte lite angry birds drickor, polly och något annat godis! :)


Bara jag som vill ha sooommar nu?!

Kommentarer
Postat av: kkrazyjulia :s

Ursäkta för det sena svaret, men jag har haft fullt uppe!

Hur är det med dig? Allt bra?:)

KRAM!

2012-05-14 @ 18:05:44
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/
Postat av: Filippa

Kan inte ni lägga ut lite fina bilder från åland? :*

2012-05-14 @ 21:08:35

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0