Fredagsmys med filmmys


Äntligen så är det den bästa dagen på veckan, FREDAG!♥

Dagen har varit helt okej men har inte haft något roligt humör idag, inte enligt en del iallafall...
Direkt när jag kom hem så åt jag en stor frukost, sminka av mig och kasta mig ner i sängen. Det behövdes verkligen efter den här veckan, helt otroligt tröttsam vecka.

Fredagar är ju en typisk "film-kväll" dag, eller hur? Så jag tänkte komma med ett filmtips.


Allt för min syster

Jag börjar alltid gråta när jag ser denhär filmen.

vid två års ålder  får Kate diagnosen leukemi. Hon förväntades inte överleva, men hon får uppleva sin 15-årsdag. Men allt är tack vare Kates lillasyster Anna som är en perfekt medicinsk donator till Kate. När Anna va 11 år gjorde hon ett beslut om att hon inte vill vara donator till Kate mer. Hon hade i hela sitt liv donerat till Kate och hon vill bestämma över sin egen kropp. Därför skaffar hon en advokat och stämmer sina föräldrar. Hon vill ivarjefall få rätten att bestämma själv. Hennes beslut kommer att vända upp och ner på hela hennes familj. Men Anna förstår att detta beslutet kan leda till Kates död.


Kommentarer
Postat av: Sarah - Just nu pågår en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 150kr

den där filmen är så bra :) började gråta när jag såg den första gången

2012-03-09 @ 20:01:06
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla tinanj.se's sida på fb :))

2012-03-09 @ 21:10:44

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0