Familjen annorlunda

Nu sitter jag med mina fina syskon, eller ja just nu nu är dom faktisk gansa fina :)
Jag är ändå ganska glad att jag inte är i någon av dom där familjerna på TV!
Träningen gick väl sådär, både jag och Julia har ju försylining och ansträngninsastma (stav)
Och jag har inte haft något riktigt problem med det på ett ganska långt tag, så såklart idag skulle det bli helt kaos...
Då hade ma ju inte med sig bricanylen heller!
Nog om det, ska ta och gå och lägga mig tidigt, måste verkligen börja sova längre på nätterna!

efterbliven hamster!

Kommentarer
Postat av: sara

"efterbliven hamster" HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA



btw. ni länkar ju till mig (taack<3) men vrf står det "Saras Blomberg" ???? c:



"efterbliven hamster" HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

2012-03-21 @ 20:20:33
URL: http://jippi.webblogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0