Tisdag kväll


Fryser,  trött,  glad o lycklig,  hmm lite blandade känslor efter den här tisdagen.
Dagen börja me att jag åkte till vårdcentralen o tog vaccin, sen till skolan och såklart hade jag glömt min skåpsnyckel, men glad som jag är så har Elsa en extranyckel till mitt skåp. Det är jättemysigt att ha gympa men just idag skulle vi göra nån konditionsbana och så klantig som jag är lyckades jag på nåt sett få tanställningen innanför läppen så det börja blöda.

Men efter skolan så har jag varit en liten stund med älskling, hade super mysigt me han.
Ska snart äta middag och sen antagligen ta ett varmt, långt bad. Hoppas ni haft en superdag!♥



Innan Elsa fick sin systemkamra...

 


Kommentarer
Postat av: Pauline

Fin blogg ni har!!

2012-01-24 @ 17:54:28
URL: http://paulinemovies.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0