Alla hatar måndagar även jag.

Jag och lillsnutte under filten!

Skoldagen har väl varit som alla andra måndagar!
Tappade min mobil under en sån här salladsbänk (eller vad det nu heter), ganska skämmigt att sätta sig ner på golvet och leta efter den...
Dessutom fick vi äta på plasttallrikar, diskmaskinen var tydligen trasig.
Efter skolan så åkte jag hem till Julia, vi gjorde typ ingenting, förutom att vi skrev en två sidors lån lista om vad vi ska fota i sommar, kommer nog bli en dubbelt så lång lista på van vi kommer göra sen också...
Sen var jag tvungen att gå hem och äta, så jag har varit på bokbussen och tsgit ut alla rena tallrikar ur dismakinen. Nu är det väl bara att sminka av sig och ta och läsa lite i jag är zlatan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tävla om att bli veckans blogg och vinn en länkning!

2012-01-30 @ 19:56:09
URL: http://fialundahl.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0