1 januari 2012

Heej på er små fina bloggläsare. Hoppas ni haft en grym nyårsafton!
Jag hade det iallafall helgrymt!! Vi gick ut vid 3 tillfällen och smällde raketer och vid en raket gick det lite snett...
Alexander o Lovisas granne kom me 2 hundar från ena sidan, ett "tufft" gäng på andra, vi vid husets slut och jag mitt i. Det va meningen att 5 stycken "smällar" skulle åka uppåt men nej så vart det inte! Dom 2 första åkte uppåt, en precis framför hundarna, en vid oss och en vid det där gänget, och HHAHAH shit vad dom sprang så jävla roligt, fast jag märkte inget för jag bara stod mitt i alltihopa och fotograferade, jag märkte INGENTING!! HAHAH årets sista fail.
Men vi hade otroligt mysigt men jag fick aldrig några vidare bilder så ni får nöja er med dom här!




Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0