Vägen till det bättre


Hej alla fina ni som är så gulliga att läsa detta♥

Just nu ligger jag i sängen med musik i hörlurarna o pluggar spanska som tusan. Spanska är nåt jag verkligen vill satsa på, varför är inget speciellt i nulägget.

I stort sett HELA mitt liv har jag haft dåligt självkänsla. Tycker inte jag räckt till i skolan och hela tiden hittat fel på mig själv. Därför har jag alltid vart rätt blyg och inte vågat så mycket eftersom att jag är rädd för att misslyckas, vilket är väldigt svårt att komma undan. Men det här året har vart så mycket bättre, visst jag kanske inte direkt gått framåt i skolan men det har gått så mycket bättre för mig annars, vilket jag är glad över.

Men Än finns det kvar, och det är ett av mina nyårslöften. Att få bort dom tankarna och bara fokusera på nuet. Så det kanske nån gång kommer stå nånting om det här ämnet så följ gärna vidare vår blogg, för vi kommer satsa till tusen båda 2 och så även bara jag och mina problem.



det är nu det börjar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har så sjuk cool/snygg stil!! Kan ni skriva vart era plagg kmr ifrån näe ni köper?

2012-02-09 @ 22:25:19

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0