Vad tycker ni?


Hej på er nu igen.

Jag satt just o tänkte (vilket inte händer så ofta längre) och kom på värsta roliga ideén.
För ungäfer 1-2 år sen va Elsa o jag helt beroende av att spela in filmer, vi gjorde det i stort sett varje dag.
Men vi börja sluta med det och jag vet inte varför eftersom det är så otroligt kul ju. Men för några dagar sen sa Elsa "vi borde göra lite mer filmer, fast i bättre kvalité såklart" o nu när jag tänker efter så låter det inte så dumt.
Vad skulle ni säga om att vi gjorde nåt slags "videopogram" , körde lite baktips, sminktips, när vi är lite crazy, eller bara visa va vi gör under en dag som vi sedan lägger upp här? Det låter väl lite roligare en att göra massa tråkiga videoinlägg då man inte vet vad man ska prata om ens?

Men vad tycker ni, skulle det låta kul? För det är ju ändå ni som läser o jag vill att ni ska tycka bloggen är så underhållande som möjligt. Jätteglad för svar ska ni veta♥!!!

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0