Tillbaka!

Nu sitter jag själv inne i stugan, Haha jag och Ellen var ute och åkte sjärtlapp i går kväll, kanske inte det smartaste.. för jag slog i svanskotan och kan inte åka skidor just nu! Men ska ut på kvällsåkningen sen iaf.
Har inte orkat blogga eftersom det hänt en del här. En av våra kompisar här ramlade ner för nåt och fick en svår hjärnskakning, han kom inte ens ihåg vilket år han var född.  Så vi fick ta hand om barnen medans föreldrarna åkte in till östersunds sjukhus. Aja men på fredag så ska vår familj till Tilda på middag, träffade henne lite snabbt i backen i går men råkade åka ifrån henne när jag skulle hjälpa Axel upp i sitliften! Stackars Tilda, jag åkte ifrån henne bara.


Arkivbild...

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Aww tack sötis :D

2012-02-22 @ 16:16:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0