Bra till vardags


Tänkte komma med lite tips nu.




Jag börjar me att tipsa om denna produkt. Ett otroligt bra shampoo o balsam-set från björn Axén.
Håret får mer glans och har även minskat min frosighet på håret. Har tyvärr bara kvar av balsamet men shamoo flaskan ser likadan ut. Det är det bästa shampoo och balsamet jag testat. 99 kr perfekt!





Är det nån mer en jag som får supertorra läppar på vintern? Då måste jag verkligen tipsa om detta lip-roll
som inte bara är skönt och skosamt utan också (enligt mig) luktar gott. Meningen är att man ska rulla den på läpparna och är därför rätt olik andra läppsyl och läppbalsam. Finns på THE BODY SHOP.



Till sist vill jag tipsa om en bortagning som funkar perfekt för mig. Skakas först och sen kan den få bort vattenfast mascara hur lätt som helst!

Hoppas ni gilla dom puss på er sötnosar♥







Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0