Orkar inte.

Skulle göra ad som helst för att inte ha kvar den här just nu.
Jag skulle ju fått min tandställning idag (eller det var ivarjefall vad dom sa.)
Men nu var det tydligen inte så, Eller har fått en slags tandställning som sitter uppe i gommen nästan.
När jag skulle fästa min lilla kedja som satt limmad på en av mina tänder så fick som först inte bort limmet.
Efter ett tag så skulle dom fästa kedjan (den sitter i en tand under tandköttet) så trodde jag att jag skulle svimma!
Skulle aldrig vilja göra det om jag visste hur det kändes.
Jag önskar att ingen på hela jorden ska få känna så.
Haha vilket fint inlägg, känner bara att jag vill skriva ner hur jag känner med den här idiotiska saken.
Kedjan som förstör mitt liv. Haha förlåt för den lite äckliga bilden :s

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0