3 bilder från norge


Det blir bara 3 bilder som visar vad jag har gjort i norge för mer hinner jag inte. Men ska försöka beskriva så gott jag kan och så kanske det kommer fler bilder vid något annat tillfälle.



Det va soligt och lagom med snö, alltså perfekt väder för att vara uppe i stugan. I stugan har vi däremot inte hunnit vara så mycket eftersom vi hade fullt upp med massa saker som vi brukar göra.



Mesta av dagtimmarna spenderades i backen och på spåren. Dock va det inte alls mycket snö i backarna men det va ändå bra åkning. Åkte även med ett par kompisar och fick lära mig lite knep för att bli ännu bättre av deras personliga skidlärare.




Ja och så va det ju de här med påsk och godis...såklart trycker man i sig onödigt mycket godis men är det påsk så är det.
Fick även en fin berlock till mitt armband som passar perfekt till sommarn.



Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0