lång fredagen

Hej och godmorgon!
Vaknade av att mina små syskon skrek i hela huset att det snöar.
Snö på långfredagen, pallar inte med sverige!
Haha men idag så ska jag åka och titta på några nyfödda lammungar nåra vi känner fått.
Det ska bli så kul, ska ta med mig kameran och se om jag får nåra bra bilder på dom. Kankse lite svårt, jag vet inte har inte fotat lamm förut! :)
Sen ikväll så ska jag åka och äta middag hos mina kusiner, Maja fyller år så vi ska äta tacos och fira henne!
Jag ska väl också se till att hitta någon present till henne också. Hon fyller 10, Vad kan man köpa då?
en liten bild på Maja som jag tog när vi var i fjällen! Grattis hjärtat!

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0