I'm back!

Som rubriken, jag är tillbaka!

Nu har uppdateringnen inte varit ganska dålig.
Men faromor och farfar har inte något internert och jag orkade inte blogga på mobilen, Ville faktiskt vara så mycket med farmor och farfar som möjligt!
Jag kom till Umeå runt 22.00 i fredags.
Både mormor och morfar och farmor och farfar kom ch mötte mig, Jag åkte hem till farmor och farfa och sov där. På Lördagen så träffade jag kusinen Ruth på stan, köpte ett halsband (det på bilden) En tröja och underkläder!
På kvällen såg jag på TV med farmor och farfar och åt lite gott, Haha lite ovant för dem att äta chips och sånt! ;)

Idag så följde jag med dom till kyrkan, det bästa med det är garaget där vi alltid ställler bilen, det luktar alltid på ett speciellt sätt som det bara gör där!
Jag ör inte troende  eller så men har inget emot att gå i kyrkan med farmor och farfar eftersom jag alltidd gjort det när jag är här.

För inte så längesen så fikade jag mormor, morfar, farmor och farfar hos farmor och farfar och nu sitter jag hemma hos mormor och morfar.
Ikväll kommer Ruth också sova här eftersom jag ska följa med henne till skolan imorgon!

(Känns som om jag skrev mormor, morfar, farmor och farfar ganska månda gånger i det här inlägget...)


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas ni hare kul!

saknar er :) <3



förrästen elsa vad gör du typ på torstag/fredag-lördag i veckan?



mitt lov börjar på fredagen så jag tänkte att jag kanske skulle kunna ta tåget till dig då eller efter skolan på torsdag

det skulle vara så kul att träffas! :)

Kram och hälsa ruth!

<3333333333



ps svara på sms ;) <3

2012-04-01 @ 21:38:20
URL: http://jippi.webblogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0