Sista november ^^

Shóoohoooo äntligen snart är november slut, guuud va skönt och SNART ÄR DET JUL!!! YEEEY!!!
Får även min efterlängtade palett då, (bilder kommer imorrn!!)
I dag har dagen varit så otroligt låååång, men det har ju gått bra! Efter skolan va ja ett tag me Karolina och herregud vi såg 9:an åka och vi sprang efter som...herregud vi borde sett hur töntiga ut som helst!!
Men vi hann och så va jag där ett tag och sen åkte jag hem!!
Nu ska jag snart gå ner och baka "mörkulor" me mamma! Ni anar inte hur gott det är!!
När pappa kom hem hade han två stora chokladtomtar  till var och en och massa annat gått!!
Men syns imorrn eller lite senare, har ganska mycket att göra (som vanligt!)


Dem ser mindre ut på bilden!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kunde ni ge några smink tips eller shopping tips ????:-)

2011-11-30 @ 21:47:56

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0