Jisus!!

Shit har inte bloggat på jättelänge, ska verkligen ta igen nu!! Men denna vecka har det hänt så otroligt mycket, och aa mest dåliga saker....
Men dagen har vart bättre än dem andra!! Jag tog tag i allting serri och jag känner verkligen att jag måste skärpa miig i skolan nu!!! Men bara en fråga, hur kan man lyckas få bättre på asien än på europa på ett prov?!!
Gjorde omprov idag och jag måste göra om EUROPA??!!!! FML!!!!!! Jaaa men snart är det träning, bloggar mer efter det, JAG LOVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Blir aldrig nå bra bilder...men Karolina gjorde en inbakad fläta på mig på gympan och jag har fortfarande kvar den ^^, kommer aldrig fatta hur man gör!!!


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0