Heeeej och godmorgon!

Jag har haft lite halvtaskig uppdatering igår och såå..
Valnade typ 07.30 idag, igar vaknaade jag typ 07.20... åhh man kan verkligen inte sova när dom bygger och när mina syskon springer i trappan och allt. Aja gick upp och åt frukost vi 10, och då satt snickarna i köket och fika. Haha så jag tog också en muffin och satt där och snacka med dom ;)

Haha måste bara säga att jag älskar den lilla början på julias "musik video", synd bara att inte hela kom upp :/
Igår höll ju vi på att spela in film hela dan, det var tänkt att ni läsare skulle få se den. Fast det vart lite krångel och så med den så tror inte att den kommer upp :/

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Kanske göra en till film. Meeeen man vet ju aldrig!


Heting!


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0