My hair

Heej!

Idag va det först träning och det gick lite sådär, känner att jag måste börja vakna snart!
Men sen så va jag lite me Elsa o vi fotografera och titta på skidor, HAHA iår ska vi fösöka åka längdskidor 1 gång i veckan, 2 mil kanske vi klarar tillslut?! Förra året klara vi lite mer än 1 mil och vi gjorde nån bokstavslek hela vägen så när vi kom fram så blev vi så häpna att vi åkt så långt,HAHA liten "Elsa o Julia" grej kan man säga!

Men tänkte visa lite bilder på hur mitt hår blev. Guud det blev inte så fint men det blir väl bättre sen. Syns inte så mycket på bilderna men ändå!



haha mitt ansikte -.- men aa

 


Kommentarer
Postat av: ralle

snyggt :P

2011-12-11 @ 20:55:31

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0