Behandla mig som du vill att jag ska behandla dig.

Glad Lucia! (om man kan säga så..)


Shooooobre, haha nej men skolan var väl helt okej, Vart väckt imorse av att mamma pappa och axel kom in i mitt rum med lussebulle, haha jag drog bara täcket över huvet och somnade om...det var liiite för tidigt tyckte jag...

Efter lunchen hade vi livskunskap och en kort no, då vi fick våra provresultat, haha det gick sämst så nu ska jag förklara vad som händer i "cellandningen" och "fotosyntesen" på torsdag...
Efter det gick vi till kyrkan som sexorna och niorna hade luciatåg, Det var väl okej....

Aa nu så ska jag träna lite på engelska glosorna!

Vissa tjejer fattar tydligen ingenting!



Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0