Regnskogeeen...

... asså har suttit och skrivit om vår regnskogsak ett tag nu, lite less på det om man säger så!
Blir att redovisa det  i morgon iaf. Som Julia sa längsta dagen och vad är inte skönare än att träningen är inställd också. Behöver verkligen den här lilla tiden för att plugga!
Ska plugga i morgon på håltimmen också, allt snurrar runt läxor just nu.
Vi hade föresten matte-prov första timmen idag också, det gick bra, tror jag, någon som var lite svår men annars så!
Okej jag tror ni fattar, det är mycket med skolan just nu.
Ska nog lägga mig tidigt och läsa lite svenska, ta och äta något gott och sen somna. Behöver verkligen sova just nu!
Såhär ser det ut hos mig just nu..

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0