10 sanningar om mig


* Jag älskar glass, jag skulle kunna leva på mjukglass!

*Jag äter inte smör på mackor, och jag har inte gjort det sen jag var 6 år

* Jag har alltid min mobil på ljudlös, det har blivit en vana efter dom senaste gångerna då jag blivit så himla rädd varje gång den låter

* Jag har ett riktigt dåligt självförtroende, det har jag fått höra många gånger...

* Jag älskar smycken, de är så fint och kan göra en outfit så himla snygg

* Jag är väldigt svag och har en usel balans

* Jag är antingen superglad eller sur och ledsen det finns inget mittemellan för min del.

* Jag har aldrig färgat mitt hår, har bara tonat det en gång

* Jag vill ha en hund!!!

* Jag gråter bara när jag ser djur dö i filmer, inte människor


Jag delar även med mig av en bild som är nästan precis för ett år sen.


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0