Min tröja

Hej!
I dag slutade vi 13.10 eftersom att vår so-lärare skulle iväg nånstans o det va sista lektionen på en fredag så då skippa dem att ta in en vikarie :)!
Men tror kanske att jag ska hoppa in i duschen ett tag, känner mig lite ofresch...
Här kommer ivarjefall bilderna på min kanintröja som jag fick häromdan, en riktig mysig tröja det!!!



Inte så man riktigt ser hur den ser ut men ungefär...ivarjefall ROSA!!


Hahahahahahaaha, sitter o garvar åt bilden, min mun?! Kan man verkligen
göra så? Ser inte ens ut som ja?


Kommentarer
Postat av: vad ska jag heta då ?

fett söt <3

2011-09-09 @ 20:31:23
Postat av: Nelly

Svar: Haha, vad konstigt!

Tack och detsamma, förresten. :D

2011-09-09 @ 21:04:13
URL: http://pellynelly.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0