Okej jag ska berätta! ;)

I fredags efter skolan så tog jag och julia upptåget till skutskär!
På tåget dit fick vi typ inga sittplatser och fick stå och trängas nästan hela vägen! :O
Sen fick vi sjuss från tåget av julias farmor så vi kom hem till dom och åt middag och så!
Efter det så Träffade vi Rasmus och Emil, Vi typ gick en stund och sen så kom Douglas också! :)
Vi gick typ hem t Rasmus och kolla på tv och sånt..
Dagen efter så åkte jag och julia in till stan och handla lite!
Jag köpte typ en tröja och en ear cuff!
Sen träffa vi killarna igen och gick runt med dom en stund! Sen tog vi bussen hem, Ja och julia dela typ på en liten pizza... Haha vi var verkligen inte hungriga!
Vi somna typ direkt efter att vi sett Grease...
Idag så träffa vi dom lite snabbt igen också, vi gick ner till vattnet och typ gjorde ingenting en stund..
Sen var vi tvungna att åka hem till Uppsala igen...


Arkiv bild...



Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0