Julia, Josefine och Tilda!

Jaha nu har man kommit hem från en underbar kväll med julia hosefine och tilda!!!
Först så "hoppade" jag t ip och titta lite på fotboll med ida sofia michaela josefine tilda och julia! :)
Sen gick jag tilda julia och josefine till mig och sen tog vi bussen t stan och käka middag på Mc Donalds!
Vi gick sen och såg älskade Styrke! :)
Hon var jätte bra men synd bara att det inte var så länge! :/
Men 20 kornor är väl ingenting!?? ;)
Jag och julia satt t.o.m på 3raden så man såg verkligen jätte bra!

Aja kommer kanske bilder imorgon! Pallar bara inte hämta mobilen och dessutom så fick vi inte så jätte bra bilder p.g.a mobilkameran är ju sääämst!


Jätte vacker bild..inte!


Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg! :)

2011-09-10 @ 23:01:54
URL: http://idahtt.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0