Fredag!!!

Hej  bloggen ^^
I dag hade vi typ först engelska sen hade vi spanska! Under spanskalektionen fick jag värsta hostattacken lixom hostade asmycket och sen börja jag gråta och så gick jag på toa och drack vatten, kom tillbaka och det va precis likadant!!! DET VA SÅ JÄVLA PINSAMT!!!!! Asså hon som satt bredvid mig blev väll jätterädd...haha förstår det isåfall!!!!!!!!!!! Aaa sen blev det lunch och rast och sen, vem bryr sig om vad som hände sen?!
Jag kom hem för typ en stund sen och jag orkar inte nånting nu, ska bara ligga ner hela resten av dagen!!
Här kommer ivarjefall 2 bilder på "Dagens outfit". Fick bli webbcambilder bara, men vem bryr sig?











Kommentarer
Postat av: TU$$E!

Fina bilder, allt bra? :)

2011-09-02 @ 17:39:40
URL: http://tussex.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0