Black women

Shoohoo!
Dagen har vart sådär får jag ändå säga! Åkte först hem t Elsa då och åt mat där och så där, fixa mig och så!! Sen åkte vi till skolan och hade svenska, engelska och Matte, hatahatahata matte o engelska!!
Aaa sen åkte Elsa och jag hem till mig, vänta på att min morfar skulle komma och vakta syskona och sen drog vi två och köpte present till Sofia, hahahahahaha!!! Aaa nu sitter jag här och funderar på vad för läxa vi har i so?! Kommer verkligen inte ihåg sidorna och har glömt boken i skolan...så smart as!
Det här är inte dagens outfit fast hemma outfiten som jag haft på mig nåra sekunder, hahahaah BLACK women, ser ut som en spindel, hahahahahahaha

Bästa kvaliten också!!


Kommentarer
Postat av: kan inte mitt namn

haha rasse nerå fint

2011-09-22 @ 20:56:05

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0