Hej, godmorgon, hejdå, godnatt..

Hello!

Idag så åkte jag och julia bussen till skolan och så hade vi fysik, sen åkte vi hem till julia och stekte hamburgare och åt! Vi spelade typ supermario också! haha vi är ju bääääst på det! :)
Sen åkte vi till skolan, jag hade engelska sen svenska och tillslut matte med finfina annika bengtsson!
Tog bussen själv hem eftersom julia skulle till tandläkaren och fixa tandställningen!
Efter typ en massa busshålplatser hade negin gåt på uttan att jag såg det.. Haha så snacka med henne sista biten typ! :)

Nu sitter jag på rummet och äter tast och apelsinjuice! Snackar med valter också på skype!
Ska plugga lite so och spanka nu också!

Godnatt! Ses imorogn! ♥




Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0