FotbollFotbollFotboll.

Nu börjar det igen! Haha men fotbollen kör igång snart! 

Fredagar, 18:00-19:00: Utomhusträning på Årsta IP.
Söndagar, 11:00-12:00: Fys- och fotbollsträning i Celsiusskolan.
+
Fredagar så ska jag träna i diös med uppsalas fotbollsförbund (tjejer födda 98, målvakter i hela uppsala ska dit)  , eller nåt. Haha så jag kommer typ inte kunna vara med på alla fredagsträningar med laget.
Läs mera om paln till plan HÄR!

Aa det är typ en fortsättning på (sista) paket fyra från plan till plan!
Det skulle vara riktigt kul om jag fick lära mig mera! Känns som om det ger mycket det där!



 

Men iaf så känns det på nåt sätt bra att träningarna och allt är igång nu! Har inte tränat på år typ..
Måste verkligen börja snart! ^^
Nu sitter jag och pluggar spanska så sees kanske snaart ´!


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0