fett depPi

Nee jag orkar inte mer. Dagen har ju vart helt OK och så blir jag så deppig igen, ÅH NEJ HJÄLP MIG!!! Känner mig otroligt ensam, na vill bara vakna och inse att det va en dröm fast ne det kommer ALDRIG hända!! När jag va på stan så va det 2 tjejer som verkligen GLODE på mig, men jag orkar inte bry mig, dem själva va inga skönheter dem heller. Men nog med det. Sov morron imorrn, SKÖNT!!! Ska komma med ett riktigt inlägg om nånting jag vet inte vad men får se imorrn
Ska kanske titta lite mer på TV nu, eller sova mår sämst har världens huvudvärk, men aa..

PS: får gärna va social på vad som helst eller bara skriva hej, ni anár inte hur mycket det skulle betyda!!




Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0