Sjuk

Är hemma nu och sitter och försöker plugga.
Men har blivit rejält försyld och har ont i huvet, inte kul alls.
Orkar inte bli sjuk nu!
Lite bilder från Åre.
Innan vi tittade på vattenfallet så besökte vi en liten sovernibutik som jag hittade denna
vita kappa som jag var tvungen att testa.


Snön vid vattenfallet!


Det vart ingen bra bild på vattenfallet, men det var mycket häftigare på riktigt!


Utsikten från vattenfallet.

Lite Bilder från stugan.


Mitt smultronställe.


Det var fullt av vitsippor.





Havet.


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

En ny omgång av veckans bloggtips är uppe!

Vinnaren syns i min meny när du tittar på startsidan!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/ny-omgang-av-veckans-blogg.html#comment

2012-05-02 @ 18:44:09
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: carli

här händer det mycket

2012-05-03 @ 17:35:12

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0