vårdesign på G

Har suttit ett tag nu och fixat med våtan kommande vår design! :)

tänkte jag köra en sån här i veckan ↓
Dag 1 – En resa jag minns
Dag 2 – En gammal bild på dig själv
Dag 3 -- Mina bra/dåliga sidor
Dag 4 -- Det här får mig att gråta
Dag 5 -- Mina rädslor
Dag 6 -- Det här är jag bra på
Dag 7 -- Min första kärlek
Dag 8 -- Mina drömmar
Dag 9 – Detta ångrar jag
Dag 10 -- Det här upprör mig
Dag 11 – Varför jag började blogga
Dag 12 – Någon/några du alltid har roligt med
Dag 13 – En bild på dig och en vän
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Någon du saknar
Dag 16 – Något du vill lära dig
Dag 17 – Om jag vann en miljon
Dag 18 – Det här hade jag på mig idag
Dag 19 – Något jag ska göra innan jag dör
Dag 20 – En bild på någon du älskar
Dag 21 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 22 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med... 
Dag 23 – Favoritmotto

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0