På planet - tidsinställt inlägg

Nu sitter jag nog antagligen på planet och har typ halva resetiden kvar.
När jag kommer fram så kommer jag mötas av farmor och farfar, sen så ska jag åka med dom hem och först sova där två nätter, imorgon kommer jag kanske gå på stan med Ruth.
På måndag så ska jag vara med Ruth i skolan och måndag till onsdag så ska jag sova hos mormor och morfar.
Sen nr jag är där så ska jag träffa min andra kusin Ellen.
Mina kusiner Ruth och Kalle. Och bara ta det lungt tror jag.
Ett tidsinställt inlägg bara så jag känner att
ni får en bra uppdatering :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa mode,foto&vardag

sv: tack så jätte mycket! :)

2012-03-31 @ 17:56:32
URL: http://lifestylebylovisa.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0