Okreaktiv som man är..

Så kör jag på en sådan här tills jag hittar på något :)

1. Vem är din bästavän?  Julia
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Är nöjd med Elsa just nu, men när jag var liten hatade jag mitt namn.
3. Är du i ett förhållande nu? nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -
5. Vem var du tillsammans med sist? Valter
6. Får man fråga varför det tog slut? Komplicerat, men jag var inte kär längre iaf.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? ja.

8. Vem vet mest om dig? Julia

9. Vad gör du på fredagskvällar? Oftast hemma och ser på film eller så, eller så är jag också ganska ofta med Julia, träffar kompisar eller så.

10. Bästa filmen du någonsin har sett?

13. Har du testat droger? nej.

14. Röker du? Verkligen inte

15. Snusar du? nej.

16. Saknar du någon just nu? ja
17. Hur mår du idag? Awesome!

18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Har ingen aning, men har förendrats ganska mycket sen dess...

20. Bästa minnet från sommaren? Kanske när julia och jag var på stugan..?

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Spanien

22. När var du där? Juni/juli :s

23. Är du rasist? nej!

24. Har du helt svenskt ursprung? nej

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Typ finnland.. haha
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Bara dom gillar mig för den jag är så har det ingen betydelse.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja

28. Sköter du skolan? Ganska okej..

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Har inte betyg än

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? kommer inte på något nu

31. Vilket ämne var det? -

32. Har du fått ig på ett prov? nja. ett obetydelsefullt prov som jag kunde göra om sen :)

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej

34. Anser du dig vara intelligent? ja haha

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Senaste året tror jag, har lärt mig så himla mycket

36. Vilken va den värsta tiden då? våren/vintern 2010

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? nej

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nja, inte på det sättet :)

39. Har du haft sömnproblem? nej
40. Hur ofta gråter du? Har ganska lätt för att gråta nu förtiden.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? julia

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej

44. Vilken klass går du i nu? 7an

45. Vilken skola? Vaksala

46. Har du varit otrogen någon gång? nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? nej

48. Är du stolt över dig själv? Ibland
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? -

50. Vad får du ofta komplimanger för? Haha har ingen aning...

51. Har du lätt att få folk att skratta? Om dom förstår mig så ja :)
52. Cider elller öl? Skulle välja cider om jag måste, men jag dricker inte.

53. Har du några talanger? prata föör mycket eller göra allt svårare än det är

54. Vet du om någon är kär i dig? antar det..

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? nja, ibland...

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Tack johan, men det är lugnt faktiskt!"

57. Hur lång är du? 156,5 ( jag vet jag är koort! )

58. Hur mycket väger du? 52/53

59. Vilken storlek har du på kläderna? 34-38 (S)
60. Vilken skostorlek har du? 35

6. Har du svarat ärligt? Ja



Kommentarer
Postat av: Tilda

VÄNTA VÄNTA LITE HÄR NU!

VADDÅ INTE I ETT FÖRHÅLLANDE????

VAD HÄNDE MED VALTER?

Ses imorgon! Puss på er!

2012-03-25 @ 20:53:59
URL: http://blooms.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0