Hemma från Kreta

 
Nu är jag tillbaka, från mer än 2 veckors upphåll från bloggen. Jag har massor att berätta fast tar bara och sammanfattar allt eftersom jag är så sjukt trött.
 
Jag har gjort saker som att bada, sola, äta, shoppa och sånna där självklara saker, har även provat på nya saker som att gå på fisk spa och massa annat spännande, hotellet va supergrymt med en väldigt stor pool, nära till stranden och massa god mat. Kreta va även otroligt vackert, jag saknar det redan nu. Men ändå så är det helt underbart att komma hem till sverige igen, fast vädret suger så är det ändå väldigt skönt att vara hemma.
 
Här kommer några bilder fast vid ett senare tillfälle kommer fler.
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Åh, har bott på samma hotell som du två gånger!

2012-06-26 @ 18:33:46
URL: http://pellynelly.blogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0