Fullt upp

Har verkligen inte haft någon tid för bloggen igår eller nu på morgonen, och ber om ursäkt för det!
Igår var jag med Julias familj på Thuns.
Jag köpte en aprikorfärjad klänning ( Finns på min instagram, @thesecondgirl ) Jag vart ganska kär i den så fort jag testade den.
Så hoppas att jag kommer få många tillfällen nu i sommar att använda den!
När vi kom hem så badade vi i Julias pool, ca 18 grader och jag tyckte iaf att det var okej.
Idag har jag städat mitt rum, klippt gräsmattan och handlat mat.

Om ca en halvtimme kommer mamma och mina syskon hem från stugan så då får jag väl börja fixa någon slags lunch till dom också!

Sara har tagit bilden (ni hittar hennes blogg bland länkarna)

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0