Tips, för vardagar

Hej på er, Julia här igen.
Nu tänkte jag komma med 2 tips som kan va bra på vardagarna då man vill få till looken lite extra.

1. Om du nån dag skulle vakna upp med en dålig hårdag, som händer alldeles för ofta för mig så finns det en väldigt bra hårspray från PROFFS som gör att håret glänser, den ger verkligen resultat fast har dock inte prövat den mycke alls. Har ingen aning vart dom finns eftersom jag fick den av Elsa men tror den finns på dom flesta affärer.



2. Britney Spears är min absolut största idol, jag älskar hennes stil, röst och ALLT me henne. Hon har även många olika parfymer men min absoluta favorit är "fantasy" parfymen, luktar gulligt och är perfekt för vardagarna. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

FLEEEER tips Julia! Kläder? <3

2012-01-07 @ 21:36:03
Postat av: M*

- där ser man!

2012-01-07 @ 22:16:00
URL: http://ILROMANISTA.SE

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0