Hemma

Hej på er.
Förlåt för min usla uppdatering men hann inte idag.
Vid kanske 10.00 blev jag tvungen att gå upp för vi skulle åka 11.00, fick seriöst PANIK!!!
När vi va klara drog vi till min moster som jag inte sett på evigheter, och träffa mina 6 sötnosar, jag vill också ha hund! Senare åkte vi hem till morfar och åt middag och sen drog vi oss hem, så va väl min dag.
Hur fira ni 13 dagsafton?

Men hann inte fixa designen, men ska försöka göra det imorrn, asså jag har jättemycket att göra imorrn.
Rensa som tusan så jag kan flyta min garderob, LIKE!

Men puss så länge, kanske hörs senare ikväll?



gamla goda tider!

Kommentarer
Postat av: sara

sv till julia; har precis ritat av en tjej i min skola å det kostar ingenting! kan rita av dig om du vill ;)

Tack!

2012-01-06 @ 22:21:43
URL: http://jippi.webblogg.se/

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0