Elsa o jag på Ikea, är det bra?

Heej på er, hoppas ni haft en suuper dag! Men somsagt va skolan starta och jag vakna 6 så det va bra. Men såklart så ska jag ligga och "dra" ett tag och det blev till 7.30, "grattis Julia nu har du bara en halvtimme på dig"!
Första skoldagen va ändå rätt bra för att va första, men ska satsa på ett dunder år nu!

Men ja efter skolan drog Elsa och jag hem till mig, snacka åt och sen drog vi till Ikea, haha asså vi planerar våra lägenheter redan nu? Men fick me mig en spegel och en sittmuff av nåt slag så jag kan sminka mig i en bra miljö. Men kastar in lite bilder och sen tar jag och sminkar av mig och äter lite till.






Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0