Tillbaka efter ett avbrott


Hallå alla sötnosar, nu är jag tillbaka!

Hade väl ett slags "avbrott" från bloggandet men det va därför att jag inte fick va inne på internet, haha. Men dagarna har vart helt okej eller humorn har vart på topp men klumpigheten har väl gott lite mindre bra. Kommer precis från träningen och ska snart hoppa in i duschen och fixa mig så jag känner mig riktigt fräsch.


Ajuste, såg precis att jag fått en komentar av lilla Tilda om vart jag har köpt tröjan som jag hade på mig i måndags.
Den är köpt på www.melba.se och här är även en länk till tröjan och finns vid kategorin "klänningar vardag". Den kanske inte ärsuperskönt matrial men om man inte gilla just den tröjan kan det va värt att gå in ändå. Deras kläder är så otroligt söta och dom har även några kläder med Kenza och Foki.




Min middag som jag åt alldeles nyss.


Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Gud så gottt!!!

2012-03-01 @ 20:28:55
URL: http://familyportrait.blogg.se/
Postat av: iza

Åh, älskar den hemsidan! De har så sjukt fina kläder! Puss <3

2012-03-03 @ 10:23:43

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0