Glad alla hjärtans dag! ♥

Mitt mellanmål innan jag drog till tandläkaren

Hejsan! ♥
Som alla redan vet är det ju alla hjärtans dag idag.
Julia har inget internet för tillfället eftersom dom håller på lite med huset! Har precis suttit och gjort en masa biologi, pappa har köpt mappar så jag ska hålla reda på alla sakerna bättre, hoppas jag håller koll på skolan nu!!
Imorgon är det träning så uppdateringen kanske inte blir så bra, eftersom jag måste packa lite till romme! Så uppdateringen kommer ligga i botten dom här två dagarna! Sorry.
Nu så ska jag sätta mig med lite mera läxor, önskar er alla en fortsatt trevlig och extra kärleksfull kväll! Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: :)

Bra blogg! Kan ni komma med några tips, om vad man kan hitta på nr man har tråkigt - inget att göra.. <3

2012-02-14 @ 19:22:11
Postat av: ;)

När**

2012-02-14 @ 19:22:51

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0