Framme! :D

Nu ligger jag här på sängen, valde direkt ut det bästa rummet till mig och Ellen! Har bäddat i ordning min säng och ska nog bara ta det lugnt innan dom kommer.
Vi var och hyrde skidor innan vi kom till stugan, dom var ju inte bara lite färgglada..! Haha har rosa byxor, oragne, rosa, lila, gul och vit jacka, och oranga pjäxor + rosa och gröna skidor! Tur att jag har en vit hjälm..
Nog om vad jag har på mig när jag åker skidor, vårt rum består av två små sängar och en liten garderob, tyckte det var det mysigaste rummet, dom andra hade bara våningsängar, och så ett med en dubbelsäng i men det ska ju mamma och pappa ha... Vi bor riktigt nära backen dessutom! Awesome!

Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0