Första dagen på veckan


En vanlig måndag med mycket skratt.  Aa det är väl så dagen har varit. Så himla härlig klass enligt mig!

På eftermiddagen här så planera jag och Elsa lite grann på vad vi ska göra i sommar, samla pengar och lite andra saker. Som ni kanske vet så tänker Elsa satsa galet på det här med fotografering och jag älskar alla bilder hon tar och så kommer jag med mina bilder och förstör allt. Men hon har så stora planer så jag tror snart att bloggen kommer bli dubbelt så bra med massa bra bilder, videosar, o mycke  annat skoj. O vi ska även satsa mer på bloggen också, vi funderar väldigt mycket på det här med "domän" också.

Men Elsa drog precis o själv sitter jag här. Ska ta fram läxor, te, mobilen o lägga mig i sängen och bara slappna av efter den långa dagen.


säger bara en sak, mina ben!!!


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0