Början på lovet


Äntligen får man vakna upp och känna att det är lov!

Fick sova den stund jag behövde för att klara av vad denna lördag bjuder på. Det känns som hela uppsala ska upp till fjällen på sportlovet, känns ju lite sådär. Men jag har inga riktiga planer än men har en del som kanske är på gång. Jag vet inte hur uppdateringen kommer bli eftersom det är lov kommer jag nog satsa på att vila och planera. Älskar att planera! Ska iallafall inte ha ett kast sportlov. Så jag uppdaterar efter träningen som vi har vid 16.00 och kommer med kanske nåt tips eller nåt sånt?!



tydligen så går det inte att ladda upp bilder, så därför lånar jag en arkivbild av Elsa.




Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0