Morgonstund har guld i mun

Godmorgon!

Nja rubriken stämmer väl inte helt in på mig idag, vaknade halv sju av att kusinen skulle iväg till skolan.
Men nu två timmar senare har jag tagit allt saakta, älskar att bara ligga och titta på tv länge utan att behöva gå upp, jag har ätit frukost och om ett tag ska jag väl byta om till vanliga kläder!

Vid 11 så kommer farmor och farfar och hämtar mig, så ska vi åka och titta på garner och sånt till min tröja farmor ska sticka, sen ska vi åka och hälsa på farfars syster agnes.
Fast agnes är väl lite som min andra farmor om man säger så. Hon har inga egna barnbarn så vi är lite som hennes halvbarnbarn också! ;)


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0