Galen tjej

Asså  jag är galen, verkligen GALEN på mig o mitt liv nu! Mamma skulle sjutsa Elsa o mig till skolan eftersom hon inte kunde gå pga hennes fot! Innan jag satte mig i bilen mådde jag lite illa men när vi va halvvägs till skolan så va jag nära på att spy så vi fick vända tillbaka! Frilufsdagen blev inställd och jag tror dem fick sluta halv tio pga det, SKÖNT säger jag bara att ja inte missa nåt! Men världens tråkigaste dag någonsin! Fick sitta i syrans lilla rum som är fullt med leksaker i 8 timmar!!!!!!! Fattar inte hur jag orka?!! Jag vill till skolan imorrn så hoppas jag blir bättre, så sämsta dagen asså, vill hellre va i skolan, NORMALT? Hälldre jobba fysik, matte, engelska en att va hemma!!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv; tack så hemskt mycket :)

Vad gör ni då?

2011-09-08 @ 20:05:00
URL: http://lorissalovebomb.se

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0