sJUK

Heeej!
Blir en dag hemma i sängen, inge kul men jag skulle aldrig klara mig i skolan en hel dag så det ä väl bra!!
I dag har jag sovit runt 14 timmar, aå otroligt skönt fast ä ändå astrött. Jag vet faktist inte vad ja ska hitta på idag, sova, se på nån film, kanske göra nåt annat också! Men nu ska jag se om det ä nån annan inne på chatten eller nåt annat, kommer me många inlägg idag. Gör en ego-bild visning under dagen så jag kan roa mig lite^^

1. en nytagen bild på dig

2. en gammal bild på dig

3. en bild från dig i somras

4. en bild som du inte ä nöjd me

5. en bild på dig o en vän

6. en bild på dig och nån i din släkt

7. en rolig bild på dig

8. en bild du blev nöjd me

9. en bild på dig när du ä glad

10. en bild på dig när du ä riktigt ledsen
11. en bild som får dig att gråta
12. en bild som får dig att le
13. en bild på när du badar
14. en bild du aldrig visat

nu orkar jag inte me den nå mer, hahahahahaah ska försöka göra alla idag, inte roliga men aa..


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0