Friday evning

Hola mina små amigos!
I dag har vi simmat i på fyrishov och det gick väl¨..ja bra ^^!!
Men aa hade vikarie på SOn som vi haft alla andra so-timmar den här veckan, jag tror inte hon gillar mig så mycket, hon sa att hon skulle skriva upp mig på listan på att jag inte gjorde riktigt RÄTT om ni fattar, HAHAHAHAH nej men det är inte min dröm så jag hoppas hon drev :O! Aa men efter skolan sprang jag in lite snabbt på stan och köpte skorna jag titta på igår och sen hoppa jag på bussen och sprang huset och tog det snabbaste jag hitta att äta, va så HUNGRIG så jag vet inte vad!!!
Men nu sitter jag i min bed och har onti halsen och ska väl slå på TVn och vila bort min försylning....

saknar sommarn något otroligt!


Kommentarer

▲Kommentera inlägget här▲:

Namn:
▲ Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0